Payments Outlook: Tuotteiden myyntitapamme muuttuvat jatkuvasti

Laura Tuomi
Kirjoittaja Laura Tuomi

Laitoimme ennustuslasit silmille ja katsoimme, miten odotamme maksutapojemme kehittyvän tulevina vuosina. Tuloksena on "Payments Outlook 2021" -raportti, jossa keskitytään kahdeksaan maksuihin liittyvään aiheeseen.

Yki kahdekssasta aiheesta on ”Simultaneous Bundling and Unbundling” (Pakettiratkaisut ja ydintuotteet). Tarkastelemme tätä aihetta alla.

Simultaneous Bundling and Unbundling

Historiallisesti olemme nähneet, että yritykset vaihtelevat jatkuvasti sen välillä, että ne joko paketoivat tuotteitaan tai keskittyvät yksinomaan ydintuotteisiinsa.

Toisinaan olemme nähneet, että yritysten tuotetarjonta on muuttunut modulaarisemmaksi, jolloin yritykset yhdistelevät tuotteitaan eri tavoin ja myyvät niitä yhdessä paketteina.

Kun koronapandemia iski ja sulki koko yhteiskunnan, vaikutti se yrittäjien mahdollisuuksiin myydä tuotteitaan ja palveluitaan totuttuun tapaan. Tämä rajoitus on merkinnyt sitä, että yhä useammat yritykset ovat joutuneet keskittymään vain ydintuotteeseensa, koska erityisesti kasvotusten tapahtuvan asiakaskontaktin puute ostotilanteessa vaikeutti lisätuotteiden myyntiä.

Odotamme kuitenkin, että tämä tilanne tulee muuttumaan, kun koronakriisi on ohi, ja asiakkaiden ja kauppiaiden on jälleen mahdollista olla suorassa vuorovaikutuksessa.

Lataa koko "Payments Outlook 2021" -raportti täältä.

Laura Tuomi

Laura Tuomi

Laura työskentelee Netsillä digitaalisen markkinoinnin assistenttina vastuualueenaan Suomi ja hänen fokuksenaan on viestinnän mukauttaminen Suomen markkinalle - niin blogien, verkkosivujen sisällön, kuin muunkin viestinnän muodossa.

Seuraa Laura Tuomi

Kommentit (0)

Ei yhtään kommenttia

Ole ensimmäinen joka kommentoi.