Toyota Kuukausitilaus -maksut liikkuvat luotettavasti Netsin kautta

Emma Fjäder
Kirjoittaja Emma Fjäder

 

Toyota haluaa tarjota asiakkailleen ketteriä ja uusia ratkaisuja. Yksi tällaisista uusista ratkaisuista on Toyota Kuukausitilaus, jonka avulla asiakas voi ottaa auton käyttöönsä helposti ja nopeasti. Tunnistautuminen ja maksaminen tapahtuvat luotettavasti Netsin kautta. 

– Toyotan Kuukausitilaus on Toyotan uusi, uuden ajan palvelu, jonka avulla asiakas pystyy ottamaan auton käyttöönsä yhden kuukauden sitoutumisajalla, kertoo Toyota Finance Finland Oy:llä Mobility & Marketing Specialistina työskentelevä Juho Ikonen. 

Kuukausimaksut veloitetaan automaattisesti

Toyota-06820

Auton tilaus tapahtuu Toyota Kuukausitilaus -sivuston verkkokaupasta, josta asiakas valitsee auton, tunnistautuu palveluun sekä syöttää maksukortin tiedot. Tunnistautuminen sekä maksukortin vahvistaminen toteutuvat Netsin järjestelmien avulla.

 – Nets tarjoaa meille tämän tunnistuspalvelun. Käytännössä asiakas siis tunnistautuu palveluun joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, kertoo Toyota Auto Finland Oy:lla Customer Experience Specialistina työskentelevä Roosa Pesonen.

– Netsin palvelua käytetään myös maksuliittymissä. Kun asiakas tekee tilausta, syöttää hän silloin järjestelmään maksukorttinsa tiedot ja tämän jälkeen kuukausittainen automaattiveloitus hoituu Netsin kautta, Pesonen jatkaa.

Kaiken keskiössä hyvä asiakaskokemus

Kuukausitilauksella halutaan mahdollistaa asiakkaalle sujuva ja helppo tapa hankkia itselleen auto. Sen vuoksi itse tilausprosessissa mikään ei saa mennä pieleen.

– Tavoitteenamme oli, että asiakas pystyy tämän palvelun kautta tilaamaan auton itselleen neljässä minuutissa. Olemme saaneet asiakkailtamme erittäin positiivista palautetta ja myös todiste siitä, että tuo neljän minuutin aika on saavutettavissa, Pesonen hymyilee. 

– Kaiken keskiössä on tietenkin hyvä asiakaskokemus. Siksi me vaadimme myös yhteistyökumppaneiltamme luotettavuutta ja sitä, että asiat hoituvat niin kuin on alun perin sovittu. Koemme, että palvelun luotettavuus lisääntyy ehdottomasti nyt, kun meillä on Nets palveluntarjoajana, Ikonen painottaa.

Alla olevalta videolta voit katsoa Toyotan haastattelun kokonaisuudessaan.

Emma Fjäder

Emma Fjäder

Emma työskentelee markkinoinnin parissa ja vastaa Suomen ja Ruotsin markkinasta suurasiakas markkinointitiimissä. Netsillä hän aloitti vuonna 2019.

Kommentit (0)

Ei yhtään kommenttia

Ole ensimmäinen joka kommentoi.