Nets blogi

Maksujen sujuvuus kuntoon Black Fridayksi

Kirjoittanut Laura Tuomi | Nov 21, 2021 10:58:31 PM

Pian koittaa kenties vuoden kiireisin päivä – nimittäin Black Friday.

Kiireisenä päivänä kaiken pitäisi mieluiten sujua niin, että asiakkaasi saavat hyvän kokemuksen ja lähtevät myymälästäsi tyytyväisinä maksavina asiakkaina.

Haluammekin auttaa sinua Black Fridayn valmistelun varrella muutamilla vinkeillä, jotta päivä sujuisi mahdollisimman sujuvasti sekä sinulle että asiakkaillesi.

 

Älä päästä kuittirullia loppumaan

Kun myymälä on kiireinen ja terminaalisi hehkuu, tarvitaan ylimääräisiä kuittirullia. Välttääksesi niiden loppumisen, suosittelemme varmistamaan, että sinulla on riittävästi kuittirullia varastossa Black Fridayta varten.

Voit tilata lisää kuittirullia soittamalla asiakaspalveluumme numeroon +358 10 80 40 40. ovat tavoitettavissa puhelimitse arkipäivisin klo 08.00-17.00.

Toimitamme kuittirullat postitse samana päivänä, kun ne on tilattu.

 

Vuokraa lisämaksupääte

Voi olla hyödyllistä, jos sinulla on käytössäsi ylimääräinen maksupääte päivänä, jolloin myymälässäsi on tavallista huomattavasti enemmän asiakkaita. Erityisesti, jos kyseessä on langaton maksupääte, jota voit kuljettaa mukana myymälässä ja helpottaa siten maksujen vastaanottamista.

Netsiltä voit vuokrata maksupäätteen lyhyeksi ajaksi soittamalla myyntitiimillemme numeroon +358 9 755 26 340. He ovat tavoitettavissa puhelimitse arkipäivisin klo 9.00-17.00.

Black Fridaylta ajatellen, tilaathan lisäpäätteen 23.11. mennessä, sillä maksupäätteen toimittamisessa postitse kestää yleensä noin kolme päivää.

 

Vastaanota maksuja offline-tilassa

Toivomme ehdottomasti, että offline-maksujen suorittaminen kyseisenä päivänä ei ole välttämätöntä. Jos niin kuitenkin sattuu tapahtumaan, on hyvä tietää mitä tehdä. Jos maksupäätteesi ei toimi, se voi johtua siitä, että se ei saa Netsiin yhteyttä verkkoyhteyden kautta. Tällaisessa tilanteessa, voit vastaanottaa maksuja maksupäätteellä asettamalla sen offline-tilaan. Päätteen ollessa offine-tilassa, rahat veloitetaan asiakkaan kortilta, kun järjestelmä on taas toiminnassa. Näin vältät menetetyt kaupat, eivätkä asiakkaasi joudu lähtemään ulos kaupastasi ja etsimään toista myymälää.

 

Toivomme sinulle hyvää ja vilkasta Black Fridayta. Jos tarvitset apua, Netsin asiakaspalvelu on käytettävissäsi numerossa +358 10 80 40 40 klo 8.00-17.00. Löydät myös vastauksia useimpiin kysymyksiisi kätevästi nettisivuiltamme.